Re: Pytanie na temat netbooka...

Autor: dziobu <xxxxxxxx_at_xxxx.xx>
Data: Fri 14 Aug 2009 - 13:01:49 MET DST

Dnia 8/14/2009 12:19 PM, Użytkownik Radosław Sokół napisał:

> W zasadzie to komputer *osobisty* jako taki jest przeznaczo-
> ny dla jednej osoby. A komputery przenośne - ze *szczególnym*
> uwzględnieniem netbooków - jak najbardziej.

To po co jest nazwa użytkownika i hasło, skoro z założenia na komputerze
pracuje tylko 1 osoba?
Świat sie pomylił?

> Ale *po co*, skoro każdy może mieć swoją maszynkę, nie musieć
> się nią dzielić i nie musieć paranoicznie zabezpieczać swoich
> danych na wypadek, gdyby inny użytkownik tego samego komputera
> chciał pogrzebać i popatrzeć "co też ten dziobu tu sobie
> zapisał"?

Wyśle Ci numer konta a Ty mi przelejesz kase żebym każdemu tu mógł kupić
komputer. Wtedy kazdy będzie miał swój i bedzie zgodnie z Twoimi
założeniami ;)

> Współczuję ;)

> I tu mnie dziwi różnica, o której mówisz, bo Atomy montowane
> w netbookach mają wydajność porównywalną z tymże Celeronem
> 650 MHz. Może *nieco* większą.

Może mała ilustracja:
mój laptop (C2D 2,4GHz):
- otwarcie rawa w PSE: 1-2s
- pełny build średniego projektu w D: ~4-5s

atom na karcie CF:
- 16s
- ~20s

staroć na C650:
- ~30s
- ~50-60s

(...)

> A cena nie może być podstawowym kryterium doboru sprzętu.

Mam, uzywam niezgodnie z przeznaczeniem, działa. W czym Ci to przeszkadza?

--
Pozdrawiam
dziobu