Re: Jak znaleźć laptopa wartego zakupu?

Autor: lamer <lamer_at_pl.pl>
Data: Thu 13 Aug 2009 - 22:02:25 MET DST

Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.pl> napisał

> To ja tylko w tej sprawie. Z listy normalnej wywaliłbym Acera i Benq, a z
> nienormalnej zabrał MSI. Ale to tylko taka moja mała myśl, którą nie
> uzasadnię merytorycznie.

Mam Benq już trzeci rok, całkiem spoko sprzęt, ale jest już wolny (1,6 GHz
Intel Celeron M), i karta grafiki nie chce dawać ładnego obrazu po D-Dub
powyżej 1024x768 (pisałem o tym na grupie).
Acerów na rynku pełno, więc chyba nie są takie złe... ja tam o sprzęt dbam i
tylko ja z niego korzystam.

lamer