Re: Pytanie na temat netbooka...

Autor: dziobu <xxxxxxxx_at_xxxx.xx>
Data: Thu 13 Aug 2009 - 16:54:15 MET DST

Dnia 8/13/2009 4:19 PM, Użytkownik Maciek "Babcia" Dobosz napisał:

> http://www.fajo.de/portal/index.php?lang=en&option=com_frontpage&Itemid=1
> Proste rozwiązanie jednego z problemów. Poza tym IMHO praca na
> netbooku z udziałami sieciowymi to w sumie mało wygodna. Siła tego
> komputera jest w mobilności a nie w pracy w środowisku korporacyjnym -
> bo do tego sprowadza sie taka praca z udziałami o której pisałeś. A co
> do zarządzania zabezpieczenimai to tez nie za bardzo to widzę bo
> netbook jest dedykowany raczej pojedynczemu uzytkownikowi. Wychodzi że
> na siłę chcesz używać takiego komputera w zadaniach do których raczej
> [...]

Tak z czystej ciekawości - kto powiedział że netbook jest dedykowany dla
1 osoby? Marketingowcy?

Skoro da sie go używać w sieci, da sie go dzielić pomiędzy kilka osób i
robić na nim rózne inne rzeczy które zapewne są niezgodne z ideą
"netbooka" (pracowałem na nim awaryjnie przez 2 tygodnie - Delphi,
Corel, Photoshop Elements, Office + zewnętrzny monitor) to czemu miałbym
tego nie robić? ;p Nie był to szczyt komfortu ale też najgorzej nie
było. Kiedyś pracowałem awaryjnie w podobnym zestawie oprogramowania na
celeronie 650MHz i to była tragedia.

Może i jest to używanie komputera "na siłe", ale w podobnej cenie
(~900zł) nie znajde chyba nic lepszego pod względem mobilności (i prosze
bez pięcioletnich mobilnych poleasingowych gratów z ekranami wiekszymi
niz 9"). A da sie go skonfigurować tak żeby działał naprawde sprawnie i
to na nienajszybszej karcie CF i dodatkowej SD.

--
Pozdrawiam
dziobu