Czyzby cos padlo?

Autor: Gold*Top - Mirosław Rawiński <sklep_at_goldtop.pl>
Data: Thu 13 Aug 2009 - 01:20:24 MET DST

Witam wszystkich!
Po złożeniu nowego zestawu (Intel E8400 + Gigabyte EP45-UDR3 + Kingston
HyperX 1333 + Asus ATi Radeon 4770 Formula) wystąpił następujący problem:

Komputer uruchomił się jak należy, wystartował instalację XP (podstawowa
wersja bez SP) z płyty bootującej i po chwili sypnął się niebieski ekran z
błędem "pci.sys". Po restarcie jeszcze raz wyskoczył ten sam błąd.
Wyłączyłem kompa i poszedłem poszperać w google (ponoć jest to błąd
instalacji typowy dla kart PCIe, jeśli instalacja windy nie ma
zintegrowanego SP2).

Po powrocie do nowego kompa i ponownym jego odpaleniu nie ma absolutnie
zadnego obrazu - monitor jest czarny... :(((
Pomocy plzz... czy cos padło czy ja robie cos nie tak?

Wszystkie kabelki podpiete jak trzeba, wszystko podociskane itp itd....