Re: da się przyspieszyć przejście przez bios? :)

Autor: Końrad <kkarpieszuk-na-gmailu_at_wytnij.to>
Data: Wed 12 Aug 2009 - 12:07:57 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Ubuntu wcale nie jest takie wolne. Szczególnie np. 9.04.

no wlasnie wg mnie - w porownaniu z np opensuse czy windowsem - jest. na
tym samym sprzecie.

> Podaj w sekundach. Co innego 20%-25% z dwóch minut, a co innego
> -- 20%-25% z 15 sekund.

bios 21,5
start systemu 37,7
logowanie 4,7 (czyli reczne wpisanie loginu i hasla)
start X 28,9

to przykladowo

> Oczywiście, że można wyłączyć testowanie pamięci. Szczerze
> mówiąc, praktycznie nigdy się go nie włącza...

kurcze, a gdzie to wylaczyc? bo przejrzalem juz bios 3 razy i nie widze.
jedynie podczas startu jest napis 'press Esc to skip memory test'. ale
nawet wcisniecie Esc nie sprawia ze jest szybciej

p.s. jak moge sprawdzic jaka mam plyte glowna? bo nie pamietam :)

--
body {
  name: '|<ońrad Karpieszu>|';