Re: 2x4GB DDR2 - czy w ogóle się upowszechni?

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Tue 11 Aug 2009 - 21:21:43 MET DST

"Doxent" <doxent@gazeta.pl> wrote in message
news:h5q3m6$r1g$1@inews.gazeta.pl...
> Od momentu wpisania hasła Truecrypt przy starcie systemu do pulpitu system
> potrzebuje dokładnie 19 sekund. Żadna Vista nie jest w stanie szybciej się
> uruchomić i to bez zaszyfrowanej partycji no chyba, że z hibernacji.

chcesz sie zalozyc?
u mnie vista x64 ultimate uruchamia sie nieco szybciej niz praktycznie
nieuzywany xp sp3, fakt ze xp mozna okroic z uslug i uruchamiac w ok.
5 sekund, tyle ze ja uruchamiam system raz na tydzien czy dwa jak WU
cos co tego wymaga wrzuci

> Aha, na XP przesiadłem się dopiero przy wersji SP2. Wcześniej w zupełności
> wystarczał mi 98 ale niestety przestano go wspierać sprzętowo oraz
> programowo.

niestety? toz to byla niestabilna, multimedialna nakladka na dosa wydana
12 lat temu, swego czasu byl hitem, tak jak 126p ;)