Karta graficzna PCIex przestała działać, ale jest sprawna.

Autor: HB <ty-grysek_at_SKASUJ.wp.pl>
Data: Tue 11 Aug 2009 - 15:07:59 MET DST

Witam.

Taki dziwny problem. Karta graficzna PCIex (Palit 9600GT) działała i
przestała (komputer startuje, ekran czarny). Spróbowałem tę kartę w innym
komputerze - działa. Spróbowałem inną kartę PCIex (jakiś podstawowy
Radeon) - działa! Obajw ten sem bez względu na sposób podłączenia: DVI /
D-sub. Próbowałem zmieniać zasilacz - bez efektu. Aktuallizacja BIOS-u,
dociskanie, czyszczenie złącz i inne cuda - bez efektu. Skończyły mi się już
pomysły - o co tu może chodzić? Nagle płyta główna pokłóciła się z kartą
graficzną?

Jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy to brak mocy w złączu PCIex.
Testowany Radeon prawdopodobnie potrzebuje mniej prądu a nieszczęsny 9600GT
nie ma dodatkowego gniazda zasilania. Ale jak to zweryfikować? Skończyły mi
się karty PCIex...
Płyta MSI K8NGM2 (posiada zintegrowaną grafikę).

Pozdrawiam
HB

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4325 (20090811) __________