Re: Duży wiatrak

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Tue 11 Aug 2009 - 14:49:37 MET DST

"PeJot" <PeJot@02.pl> wrote in message news:h5rkkt$o43$1@inews.gazeta.pl...
> Sierściucha nie ma, cementowni i palaczy też. Skoro tak, to może dać
> wentylator nieco wyżej, gdzieś pośrodku wysokości, żeby nie ciągnął kurzu
> bezpośrednio znad podłogi ? Miałem kiedyś firmowego HP, który ciągnął
> dołem i strasznie szybko wnętrze się zasyfiało.

http://www.allegro.pl/search.php?string=filtr+przeciwkurzowy&order=d&change_view=1

plastikowe sa do dupy - mimo ze zazwyczaj sa drobniejsze to
duzo bardziej delikatne i ciezko je wyczyscic bez demontowania

jezeli drobna siatka metalowa to najlepiej pofalowana - takie cos
dziala bardzo dobrze http://www.aab.com.pl/Primecooler/pc-dfab/IMG_2899m.jpg

filtr dobrze jest przykrecic z pewnym odstepem od wentylatora i
zastosowac pod filtr zwykla gabkowa uszczelke do okien - inaczej
powietrze dostaje sie rowniez szczelinami

z rozwiazan bardziej hardcore - ja jakis czas temu ze wzgledu na
niesamowite ilosci kurzu (hala produkcyjna) wkladalem cale kompy
w ponczochy ;) dziala jak marzenie, wystarczy raz na miesac przetrzepac

metalowe filtry w domowym pc zmniejszyly mi koniecznosc czyszczenia kompa
z raz na kwartal do mniej niz raz na rok - a dziala 24/7 i zasysa 3x120mm

na zakonczenie - polecam
http://icrontic.com/articles/pc_airflow_heat_cooling_guide