Re: 2x4GB DDR2 - czy w ogóle się upowszechni?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 10 Aug 2009 - 23:41:57 MET DST

** STranger <pisz@naberdyczow.ue> wrote:

> Poczekaj. Zadebiutuje nowy pamięciożerny źle zoptymalizowany system
> operacyjny MS i wymusi postęp technologiczny na rynku modułów RAM.

Trochę to się zejdzie do tego debiutu bo np. takie Windows 7 to już nieco po
debiucie, a mniej pamięciożerny i lepiej zoptymalizowany niż Vista czy XP.

> Martwi Cię to? Bo mnie wręcz przeciwnie :)

Postęp się nie zatrzymał - jak ktoś potrzebuje tyle pamięci to bierze płytę z
większą ilością banków po prostu.

> Na razie 2x2GB lub 3x2GB większości użytkowników PC wystarcza aż nadto.

Chyba, że nie wystarcza i wtedy sięgają po systemy 64-bit - jedyna motywacja do
takiego działania to właśnie ograniczenie pamięci. Wyobraź sobie, że niektórzy
(chociaż to absolutnie nie jest większość) potrzebują czasami zaadresować
więcej niż te 3GiB.