> No bez przesady :)
> Górna granica rzeczywiście mocno zależy od użytego kodowania / kompresji,
> natomiast dolną granicę można z łatwością obliczyć, przy założeniu braku
> kompresji 30 bitmap na sekundę z 32 bitową głębią:
>
> 2*1024*1024 / 640*480*(32/8)*30 = 58.25...
"In typical uncompressed bitmaps, image pixels are generally stored with a
color depth of 1, 4, 8, 16, 24, 32, 48, or 64 bits per pixel." - przy 64
bitach 27 sekund :]
Zakładając, że karta ma 2*1000*1000 ("Although most manufacturers of hard
disk drives and flash-memory disk devices define 1 gigabyte as
1000000000bytes").
-- Marcos [Marek Ĺšlusarczyk] marek [AT] microstock . pl http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotniczeReceived on Mon Aug 10 14:05:03 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 10 Aug 2009 - 14:51:01 MET DST