Re: kamera IP + z funkcja wysylnia obrazow

Autor: Feromon <fer0m0n_at_wp.pl>
Data: Sun 09 Aug 2009 - 19:31:34 MET DST

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości
news:h5kots$ttg$1@news.interia.pl...

> obaj panowie zastosowali mocne skróty myślowe, ale obydwaj macie racje.
> Ja pogłębie niepewności nabywcy, gdyż sam sie nadziałem na sprzęt który
> niby "serwuje" obraz za pośrednictwem internetu, jendak do dedykowanego
> windowsowego oprogramowania. Czyli jak jestem na wczasach, u znajomych,
> w kafejce internetowej to mogę zapomnieć o zdalnym monitoringu.
> (szczerze powiedziawszy moge zapomniec całkiem, bo porzuciłem produkty
> microsoftu na dobre)

To ja może dopiszę własne spostrzeżenie - pytający zapytywał o kamerę IP a
nie kamerę USB podłączoną do komputera. Kamera IP jest wpięta do
Internetu, ma swoje oprogramowanie i można do niej się włamać
za pomocą wyszukiwarki Google ;))))
Pozostaje pytanie, czy każda ma funkcję zapisu przez FTP.

Feromon