smuga na matrycy LCD

Autor: Artur <zhan_at_o-p.pl>
Data: Thu 06 Aug 2009 - 22:34:51 MET DST

Witam,

Od kilku lat jestem szczesliwym posiadaczem monitora LCD FujitsuSiemens 19".
Niestety od kilku tygodni radosc moja psuje dziwna smuga, ktora niestety z
tygodnia na tydzien staje sie coraz wyrazniejsza. Wyglada to tak (fotki po
ok 2mb):

http://img30.imageshack.us/img30/8753/dsc01772a.jpg
http://img263.imageshack.us/img263/9550/dsc01774.jpg

Czy to oznacza smierc matrycy czy tylko uleczalna chorobe? Wyglada mi to
albo na zakurzenie (malo realne) albo na wypalenie swietlowki ale moze jakis
fachowiec sie wypowie?

--
Pozdrawiam
/pisząc na priv usuń z adresu myślnik/