Re: laptop milczy

Autor: Piotr Florczuk <owd_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 31 Jan 2009 - 12:38:58 MET

Marian pisze:

> wskaznik na traju pokazuje stan wyczerpywania sie baterii i bezdzwiekowo
> ostrzega :/
>
> Niestety jest to zolty wykrzyknik kolo ikonki i malo rzuca sie w oczy...

Nasuń kursor myszy na bateryjke z traja, prawym myszy wejdź w opcje
zasilania. W opcjach zasilania na dole z prawej masz personalizacje.
Wejdź w personalizacje i jak Ci sie rozwinie bedzie tam zakladka
dzwieki. Tam sobie znajdziesz to co trzeba i mozesz ustawic dzwiek jaki
chcesz. Systemowe sa bardzo Ciche i chyba nawet nie wiesz kiedy wydaja
dźwiek. Mam pavilliona dv5-1120 ew i slabo slychac faktycznie.

Piotr