Re: 10? Aspire One już oficjalnie

Autor: CeBeR <precz_z_sekcijanstwem_at_gazeta.pl>
Data: Tue 27 Jan 2009 - 21:55:24 MET

W dniu 26-01-2009 21:44, Karthoon pisze:

> No widzisz, a ja pojechałem po niego i NIE KUPIŁEM. Bo jakość wykonania Acera
> w stosunku do Asusa, to jak Dacia Logan przy Audi A8. I wolałem trochę
> dołożyć i mieć dużo lepszy sprzęt...

A konkretnie to co w tej jakości wykonania Acera tak razi? Zwłaszcza w
porównaniu z Asusem - czyżby ten ostatni aż tak bardzo się poprawił od
czasów 701?
"Aspire One jest produkowany przez Quantę i trzeba powiedzieć, że gigant
ten zrobił dobrą robotę. Wytwarzany przez Pegatrona Eee PC 701 się chowa."
http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-Acer-Aspire-One.11106.0.html