jak odinstalować (oporny) program?

Autor: RobertS <bob75_at_xpostx.pl>
Data: Tue 27 Jan 2009 - 20:08:49 MET

Niby banalna sprawa. Otóż chciałem sobie zainstalować nową wersję
oprogramowania (mam zainstalowaną wcześniejszą wersję).

Ww. program widać w panelu sterowania (programy i funkcje), jednak po
odpaleniu opcji "Odinstaluj" pokazuje się komunikat: "Ta akcja jest
prawidłowa tylko dla programów, które są zainstalowane" i koniec tematu. ;-(

Jednak soft jest zainstalowany, gdyż mogę z niego korzystać.
Deinstalacja nie jest również możliwa w przypadku próby odinstalowania
plikiem deinstalacyjnym (znajduje się w katalogu, w którym jest
zainstalowany program).

W jaki sposób mogę się pozbyć (odinstalować) soft, którego nie chcę, a
którego nie można odinstalować w tradycyjny sposób?

Zainstalowany OS to Vista!

--
pozdrawiam
RobertS