Re: głośniki i nagrywarka

Autor: LeP <lesp_at_onet.pl>
Data: Mon 26 Jan 2009 - 23:54:55 MET

Użytkownik "KILu"

> W takim razie sluchales kiepskich glosnikow 2.0... :)

Źle mnie zrozumiałeś. Ja nie jestem przeciwnikiem głośników 2.0 i co więcej
sam takich na jednym z kompów używam (a muzyczka właśnie sobie płynie w
tle). No cóż, może nie są tak wypasione jak M 80 i na pewno starsze, ale jak
się nie ma co się lubi...;)
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/kgicS9JPqwAuOUGB_wQlcQ?authkey=mFcq-CcqH6g&feat=directlink

> Mam (rodzina ma, wspollokator ma) X210, mam M80, mam porzadne 5.1
> (DTT-3500 - kiedys wyzsza
> polka komputerowych pierdziawek), wiec wiem, jak ktore graja.

Zapewniam, że moje doświadczenia nie zamykają się na pracy z X 210, ale o
czym my mówimy? M80 jest nieprodukowany od jakiż trzech lat, a pytanie Marka
jednoznacznie wskazywało na to, że nie chodzi o używki.

> M80 schodza bardzo nisko i maja zaskakujaco gleboki, czysty, niezle
> kontrolowany bas.
> Natomiast X210 po prostu dudnia - mozna na nich od biedy sluchac jakiegos
> hip hopu, ale o muzyce, w ktorej niskie tony nie sa jedynie dodatkiem do
> rytmu nie ma raczej mowy, bo brakuje kontroli nad niskimi tonami i sa one
> wyraznie uwydatnione w pewnym waskim zakresie czestotliwosci. Slowem - M80
> maja "lepszy bas".

Mówisz ciągle o integrze, prawda? A ja proponowałem za te pieniądze, które
kosztowały kiedyś M80, głośniki 2.1 i kartę dzwiękową, co znacznie poprawi
jakość dźwięku w całym spektrum.
I wiem o czym mówię, bo zawsze pracowałem na niezintegrowanych i mam
porównanie, jak brzmią z takimi samymi głośnikami (czy to 2.0 czy 2.1 czy
5.1).
Bo to jest tak, że lepiej jeździć mercedesem na oleju roslinnym, niż
trabantem na wysokooktanowej benzynie lotniczej;)

Pozdrawiam

--
LeP