Re: Monitor LCD lekko migoce...

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Sat 24 Jan 2009 - 16:18:06 MET

Użytkownik <krz56@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:7f4b.00000131.497ae652@newsgate.onet.pl...
>W nabytym przedwczoraj monitorze szerokoekranowym ACER 22" widać nieznaczne
> migotanie, szczególnie podczas wyświetlania fotek, widoczne zwłaszcza na
> obrazie pulpitu. Czy to normalne? Trochę to denerwuje.

Pewnie masz to podlaczone po DVI, czego "doradcy" nie wzieli zapewne pod
uwage ;)

Przyczyny moga rozne, ale sprawdzilbym jeszcze czestotliwosc odswiezania,
mozesz sprobowac wymusic z 60hz -> 72hz (moze pomoze)
Druga sprawa, ze... nie wiem czy dobrze sie wyraze, ale moze podwietlenie
matrycy Ci migocze, czyli swietlowka czy jak jej tam, mam to samo w moim
Samsungu 226BW, bede wybieral sie z tym na reklamacje.

--
doom3