Re: Netbook do prostych zastosowań domowych.

Autor: PSYLO <psylo.WYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Sat 24 Jan 2009 - 12:49:47 MET

Jan Bartnik pisze:
> Albo 6-komorowy Aspire One za 999 zł z Kerfura :)

Acer, jak kto lubi, ja mam jakieś takie uprzedzenia :)

> Mała i niewygodna klawiatura to jest w moim HTC Wizard :) Dlatego nie
> przejmowałbym się tą "małością" aż tak bardzo. Paluchów dużych nie mam.
> Model i tak odrzucony ze względu na SSD.

Ja też zdecydowanie nie mam dużych paluchów, a jak mi ostatnio przyszło
chwilę popracować w Visual Studio na Eee 901 to mnie prawie szlag trafił
;) Naprawdę, są zbyt małe do wygodnej pracy. Najlepiej wybierz się do
jakiejś Miejskiej Macalni i sam się przekonaj, żeby potem nie żałować.

> A jaka jest różnica pomiędzy starą a nową wersją? Patrząc w specyfikacje
> nic nie zauważam.

Na pewno bateria - w tej tańszej wersji pozwala na max. ok. 2 godz
pracy. Co więcej, to nie pamiętam, trzeba by pogooglać.

--
PSYLO