zasilacz świszczy

Autor: <tkowalcz_at_gmail.com>
Data: Fri 23 Jan 2009 - 22:23:07 MET

Witam.
Od około 5 lat mam ten sam zasilacz (modecom GTcoś - 350W). Wszystko
działało idealnie aż do ostatnich kilku dni. Pojawił się uporczywy
szum/świst (podobny jak się płyta nagrywa tylko kilka razy
głośniejszy). Sprawdziłem, że to na pewno kwestia zasilacza. Przy
zatrzymanym wiatraku świst nie ustaje. Sprzęt jest wieku zasilacza i
będę go zmieniał za jakieś pół roku, więc wolałbym nie inwestować w
nowy zasilacz, tylko obecnego zreanimować. Metodą przyciskania różnych
elementów wewnątrz układu nie znalazłem winowajcy. Macie pomysł co
może być nie tak? Ewentualnie czego szukać cewki, transformatora, czy
kondensatora?
Pomocy!