Re: Notbook CA 6500 instalacja win XP - pytanie.

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 23 Jan 2009 - 20:37:38 MET

"Robert R" napisał:

> Nie jest to sprawa uszkodzonej płytki czy napędu (sprawdziłem),
> ta sama płytka bootuje się bez problemu na słabszych i starszych kompach.
> Bez problemu natomiast startuje instalka win Xp home edition.

A czy nie jest tak, że ta płytka jest tłoczona, a ta z SP2 - spreparowana
nLite, czyli wypalana? Bo to by jednak wskazywało na agonię napędu -
tłoczone jeszcze czyta, nagrywanych już nie.

> Chciałbym jednak zainstalować win xp z service pack2 - którymi dysponuję.
> California Access 6500 model 3300, PIII 700Mhz, 128Mb Ramu, hdd

Hmm, moja CA5500 miała jeszcze FDD, jeśli 6500 też ją ma - to może tędy
droga? Zabootować z FDD i potem po staremu - winnt /b?

JoteR