Re: Niedziałający software

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 23 Jan 2009 - 02:20:48 MET

"Piotrek" napisał:

> szyderstwo i złośliwość jest łatwiejsza niż konkretna pomoc, wiem...

A na jakiej podstawie uważasz, że wymiana dysku, postawienie na nim
odpowiedniego systemu (którego notabene nawet nie pofatygowałeś się podać) i
wgranie tego oprogramowania na czysty system nie pomoże? Sprawdziłeś? Nie?
Tak myślałem. Zatem nie oczekuj innej pomocy na grupie *sprzętowej*.

> może choć podasz mi link albo nazwę ODPOWIEDNEJ grupy ?

Odpowiedniej grupy do *czego*? Przecież nawet nie raczyłeś podać ani
producenta, ani nazwy tego programu, jak również systemu operacyjnego, pod
kontrolą którego ono działa. Zobacz tu http://ntg.prv.pl/, może coś Ci
podpasuje.

JoteR