Re: Jakie to dyski wymienne mogą być?

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Thu 22 Jan 2009 - 23:33:56 MET

  KILu napisał/a:

> No wlasnie - to sa gniazda na karty flash (puste gniazda). Np. takie z
> aparatu cyfrowego. I to one wyswietlane sa w eksploratorze.

Tak, jak się włoży kartę to powinno się wyświetlić co jest na karcie. Na
razie nie mam żadnej karty (oprócz tej malutkiej w telefonie), więc nie
sprawdzę.

> Najwyrazniej wiekszosc funkcji jest zautomatyzowana i nie ma potrzeby by
> je zmieniac.

Mam nadzieję, że piszesz serio i nie muszę sobie już tym Biosem głowy
zawracać. Ustawiłam wszystko co tam jest na auto.

> Ano, albo klawiatura pochodzi z innego rejonu Europy (np. ze Skandynawii
> albo Niemiec), a co za tym idzie ma inaczej naklejone oznaczenia
> przyciskow (ale to TYLKO kwestia oznaczen - np. klawisz kolo "L" w
> polskim, poprawnie skonfigurowanym systemie zawsze bedzie srednikiem,
> niezaleznie od tego, jaki znajduje sie na nim symbol), albo masz zle
> ustawiony uklad klawiatury w systemie (powinno byc "Polski programisty").
> Sterownikow zadnych nie potrzebujesz.

WindowsXp informuje mnie, że klawiatura jest ok., czyli działa
poprawnie. Język polski programisty oczywiście. Na google znalazłam parę
osób płaczących nad tą klawiaturą i skarżących się, że nie ma do niej
sterowników. Tak jak piszesz ta klawiatura nie jest pewnie przystosowana
  do naszego regionu, ale literki z ogonkami wystukuje poprawnie.
Pstryknę jej fotkę i Ci pokażę :-) (W następnym poście).

--
animka