Linksys WAG200G

Autor: Marcin Nowak <a.m.nowak1_at_gazeta.pl>
Data: Thu 22 Jan 2009 - 19:51:43 MET

Witam.
Mam router Linksys WAG200G. Są do niego podłączone 4 komputey przez kabel i
jeden przez Wi Fi.
Problem polega na tym, że co jakiś czas następuje "zawieszenie" portu nr 1.
Wygląda to następująco.
Włączam UPS-a, wlączam następnie komputer i nagle dioda na routerze z portu
1 (gdzie podłączony jest komputer) zaczyna migać z częstotliwością co 2s.
Muszę wyłączyć komputer oraz UPS-a i za chwilę włączyć na nowo, wtedy już
jest OK.
Dzieje się tak tylko z tym komputerem podpiętym do portu 1. Kiedy nastąpi
zawieszenie to nawet wyłączenie routera z prądu nic nie daje. Muszę, jak
opisałem wcześniej, wyłączyć komputer i UPS. Potem działa.
Czy ktoś wie z czego wynika problem i jak się go pozbyć.
Dodam jeszcze, że gdy port się zawiesi a ja przepnę ten komputer do np.
portu 2 to wtedy zawiesza się port 2, a jedynka zaczyna działać z innym
komputerem.

Pozdrawiam
Marcin