Re: TV LCD jako monitor.

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 20 Jan 2009 - 13:55:53 MET

Kowal pisze:
> Potrzebuje porady, może ktoś już coś takiego robił i chciałem zasięgnąć
> opinii.
> Potrzebuje większego formatu monitor/TV do podłączenia do komputera i
> zawieszenia na ścianie. Na tym monitorze/TV będzie wyświetlany obraz z
> monitoringu przemysłowego, stąd moje pytanie, co rozsądniej kupić.

To jest dobre rozwiązanie. Ale zobacz jaką rozdzielczość mają kamery -
najczęściej 420 lub 520 linii, do tego karta do kamer, jaką
rozdzielczość wyświetla - najczęściej połowę tego co daje kamera. Inna
sprawa, jakich szczegółów potrzebujesz, bo na 17" LCD obraz z 9 kamer
był w miarę ok, jak chciało się zobaczyć dokładniej jakąś kamerę, to
powiększało się na cały ekran. Jaka to karta?