Re: Pobór pršdu - płyta główna

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 20 Jan 2009 - 11:59:45 MET

On Mon, 19 Jan 2009 17:15:33 +0100, "gargamel" <smerfowa@dolina.eu>
wrote:

>IntelCore2DuoP9500 taktowanie 2.5GHz ma moc traconą 25W, dodam że jest to
>procesor mobilny z górnej półki wydajnościowej a nie jakiś Atom:O) do
>takiego procka naawet wentylatora nie trzeba, spoko wystarczy pasywne, są
>też dyski twarde 500GB pobietające moc na poziomie 2W (też dysk laptopowy
>ale bardzo wydajny) tak wiec jak się chce to można złożyc wydajną maszynę o
>poborze mocy <50W:O)

Tyle że tu 25W pobiera sam procesor. Z płytą D201GLY z Celeronem
1,6GHz pobiera mi ~14-29W cały komputer - zaleznie jak mocno
dodatkowym dyskiem (laptopowym) rzeźbi. System jest na flashu DOM wieć
dysk twardy chodzi w sumie rzadko. Robi za domowy serwer - mam go
podłaczonego przez przejściówkę pokazująca pobór prądu.

Zdrówko