Re: ACER ASPIRE 5020 - problem z WiFi i BT

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Tue 20 Jan 2009 - 10:15:45 MET

> Co to konkretnie znaczy "nie dziala" ? Jak stwierdziles ten fakt?

Ja wczoraj dostałem do przeinstalowania jakiegoś Acera Aspire. Problem,
opisany przez venioo dotyczny mnie w połowie. Tzn po postawieniu systemu
i instalacji sterowników z płyty dołączonej do komputera wszystko działa
  (wifi również), ale przy BT jest taki sam problem. Wszystkie
sterowniki poinstalowane, lecz po przesunięciu przycisku BT na przednim
panelu, pojawia się BT disabled, a dioda się nie świeci (gdy
analogicznie wifi startuje po przesunięciu przełącznika i diodka świeci).

--
http://ikov.bikestats.pl
"NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI. JESTEM TYLKO JA."