Re: Monitory panoramiczne, konsekwencje na design www

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 17 Jan 2009 - 20:55:03 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "rs"
>co to jest panorama w sensie kinowym? a np. 1.85:1 nie jest panorama?
>a 1.78:1, a 2.20:1?
>jednak najopularniejsza przy wiekszych produkcjach to faktycznie
>2.35:1. <rs>

No właśnie o to mi chodziło.
Owszem, mniejsze stosunki też występują, ale i tak duża część
szerokoekranowych produkcji będzie wyświetlana z pasami na
"panoramicznym" ekranie.

--
\------------------------/ I  WILL  NOT  USE  ABBREV.(Bart  Simpson  on
| http://epsilon.eu.org/ |