Problem z rozruchem kompa.

Autor: neelix <aneelix_at_wp.pl>
Data: Fri 16 Jan 2009 - 14:43:59 MET

Problemy z włączeniem po nocy zimą kiedy temperatura w pomieszczeniu trochę
niższa miałem zawsze. Nowy komp ma rok. Płyta to MSI P35 Neo2, zasilacz
Chieftec GPS-400AA-101A. Poprzednie kompy zostawiałem na noc pod prądem. Czy
to normalne, że ostatni komp zostawiony pod prądem rano nie wstaje? Trzeba
wyłączyć listwę zasilającą i poczekać aż zanikną napięcia. Gasną ledy i
wtedy odpala. Sprzęt jeszcze na gwarancji. Zastanawiam się czy to norma czy
wada np. zasilacza?

neelix