Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnieintryguje

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 16 Jan 2009 - 11:11:25 MET

On Thu, 15 Jan 2009 14:49:10 +0100, Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl>
wrote:

>A napisałeś chyba niedawno, że administruujesz serwerami zdalnie-z domu.

Nie napisałem tak - choć faktycznie częścią serwerów administruję z
domu. Ot np. takie ostatnie zlecenie na pewien system załatwiałem
zdalnie - np. takiego Debiana można zainstalować zdalnie za pomocą
osoby niekumatej. Takiej która potrafi uruchomić komputer, włożyć
płytkę do napędu i pod dyktando ustawić parametry sieci do dostepu
zdalnego via ssh. Bradzo przydatna opcja - instalwoąłem tak kiedyś
system na serwerze stojącymw Chile.

Zdrówko