Problem- komputer dziwnie sie zawiesza.

Autor: Arti <otz_at_icpnet.pl>
Data: Thu 15 Jan 2009 - 21:09:38 MET

Witam

Mam pewien problem. od jakiegoś czasu zawiesza mi sie komputer. Aby go
"odwiesić" wystarczy że wcisnę CTRL+Alt+del (i wcale nie potrzeba wchodzić
do men. urz.) wystarczy kliknać zamknij i po problemie. Myślałem że to
sprawa Windowsa wiec zainstalowałem system na drugim dysku. Jednak objawy
nie ustapily (goła Vista) Co to moze być?

konfiguracja

C2D e7200
 AsusP5Kpro
GF 7600 GT\
2x1 gb ram
2 HDD
zasilcz Chieftec 350 W
sprzet nie podkręcony (tzn miałem podniesione FSb na 1333 mhz ale chodzil
tak stabilnie kilka miesięcy- teraz mam wszystko fabrycznie ustawione i
problem nadal wystepuje