Re: laptop wybór

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Thu 15 Jan 2009 - 17:40:37 MET

G Nowak wrote:
> Nie przesadzaj, moze bedzie uzywac crackowane gg bez reklam we flashu -
> duzo to nie wymaga - a do wiekszych rzeczy polaczy sie z rdp ;)

Po co crackowac gg, skoro sa duzo lepsze programy obslugujace ten
protokol? :)

Nie zgadzam sie ze stwierdzeniem, ze do pracy w domu najlepsza jest
stacjonarka. Kiedys tez tak myslalem. Zmienilo sie to kilka lat temu, gdy
w moje rece wpadl pierwszy laptop. Choc byl duzo slabszy, niz pecet
stojacy przy wygodnym biurku, choc praca na nim wymagala podlaczania
zasilacza i kabla sieciowego i tak odczulem poprawe komfortu. Obecnie jest
jeszcze lepiej - wifi, lekki i maly zasilacz podlaczany gdy zachodzi
potrzeba. Laptop (w zasadzie terminal do internetu, bo to glowne
zastosowanie, choc nie jedyne) jest jak ksiazka - wazny jest fakt, ze
mozna go uzywac w domu (i nie tylko) w roznych miejscach i sytuacjach. Ze
stacjonarka to sie nie uda.
Inna sprawa, ze ostatnio laptopy sa po prostu modne, ludzie kupuja
17-calowe kobyly, ktore i tak stoja caly dzien na biurku/w lozku. W takiej
sytuacji oczywiscie, ze lepiej poprzestac na stacjonarce.

k,