Re: Karta dźwiękowa High Definition.....

Autor: X-xil <nospam_at_nospam.com>
Data: Thu 15 Jan 2009 - 15:39:19 MET

Thu, 15 Jan 2009 14:37:42 +0100, na pl.comp.pecet, Animka napisał(a):

> To włożę po prostu druga kartę dźwiękową i będzie fajnie.
>
> Czy to naprawdę takie dziadostwo stare? Już za późno. Kupiłam :-(
> Ile może ważyć ten komputer?
>
> COMPAQ PRESARIO SR2109.es Intel Pentium4 3.0GHz, 1024MB, 250GB, DVDRW
> Procesor Intel Pentium4 631 3.0GHz, 800MHz FSB
> Chipset ATI Radeon Xpress 1100, s775
> Pamięć 1024 MB DDR2, 2GB max.
> Dysk 250 GB SATA, 7.200rpm
> Napędy NAGRYWARKA DVD+/-RW Double-Layer LightScribe
> Karta graficzna zintegrowana
> Karta dźwiękowa High Definition audio, 6 channels
> Karta sieciowa Fast Ethernet 10/100 zint.
> [...]

Nie jest najnowoczesniejszy, ale wydaje mi sie ze do zwyklych, rzeklbym
przecietnych zastosowan z windowsem XP w zupelnosci wystarczy... natomiast
ile to wazy to juz trudno powiedziec :) Jesli ma gruba, ciezka obudowe to
bedzie pewnie wazyl... z tym ze ja uwazam ze duza ciezka obudowa, to
zaleta... nie przepuszcza zbyt duzo halasu od wentylatorow procesora,
zasilacza i wibracji dyskow twardych...