Port LPT pod Express Card i przejściówka na PCMCIA

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 15 Jan 2009 - 11:11:16 MET

Poszukuję jakiegoś dobrego portu LPT pod Express Card i do tego
przejściówka na PCMCIA. Program wymaga klucza sprzętowego podłączonego
pod LPT. Czemu pod Express Card i do tego przejściówka na PCMCIA? Mam na
razie laptopa z PCMCIA, ale jak będę go zmieniał za rok, czy dwa, to w
nowym będzie Express Card, gdzie wyciągnę z przejściówki i będzie
działać. Tylko czy będzie to działać tak jak mi się wydaje, czy nie bardzo?