problem z płytą Gigabyte EP-P45-DS3

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Wed 14 Jan 2009 - 19:32:23 MET

Mam problem z komputerem na płycie Gigabyte EP-P45-DS3.
Win XP HE SP3. Oryginalny. Problem wygląda mi na sprzętowy bo trudno o cos
podejrzewać Win XP po tylu latach pracy na oryginałach i piratach, tak źle
jeszcze nie miałem.
Wszystkie programy legalne, a system przy wykonywaniu podstawowych programów
jak IE czy Outlook często kończy pracę z blędem i pokazuje to słynne okienko
wysłać problem do Microsoft.
Nawet nowa gra "condemned" nie chciała się instalować bo wywalało komunikat o
problemie z "demo Shield" Ale dało sie ręcznie zainstalować klikając na install
z CD. Po takim problemie na ogół jest na dole propozycja o włączeniu funkcji DEP
dla tego programu - to dodaję ten program i mam już tam sporą liste.
Z tym, że w poprzednich komputerach i win Xp nawet nie pomyślałem o DEP.
Pamięci sa dobre i komputer sprawny. Wirusów nie ma. Konfiguracja to: ATI 4870 i
1 DVDRW Pionieer. Nic więcej W tle działa program oszczędzający enerfię DES. Ale
bez nie go jest to samo.
Czy zmieniać płytę bo innych rozwiązanie już nie widzę?