Re: Zestaw komputerowy

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 13 Jan 2009 - 15:11:23 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Marcin Wasilewski"
>I jeszcze jedno pytanko, warto dla takich zastosowań wchodzić w RAID 5?
>Myślałem o złożeniu macierzy z 3-4 dysków, ale może skórka nie warta jest
>wyprawki i lepiej kupić jeden duży dysk i robić częściej backupy?

RAID nie jest backupem. To dwa różne rozwiązania, służące do różnych
celów. (aczkolwiek można robić backupy na nośniki w RAID :->)

--
[------------------------] Odłóż  ten  kwantyfikator,  bo sobie krzywdę
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] zrobisz.(Michał Dwużnik)