Re: [długie] Kabelkologia dźwięku przestrzennego.

Autor: Latet <spam_at_spam.pl>
Data: Mon 12 Jan 2009 - 00:37:46 MET

> Tej funkcji potrzebujesz, jeżeli zależy Ci na wielokanałowym odtwarzaniu
> dźwięku innego niż filmowy, czyli innego niż "fabrycznie" zakodowany do
> postaci AC3/DTS. Wtedy sterownik karty sam będzie w locie kodował sygnał 5.1
> do postaci AC3.

Ja mam podobną płytę główną: EP35 DS4. Jej sterowniki potrafią w locie
kodowac wszystkie dźwięki z aplikacji do DTS. Amplituner może wtedy zawsze
dostawać DTS. Testowałem to dawno i z jakichś powodów (nie pamietam jakich)
nie korzystam z tego na co dzień. Nie wiem czy by coś pomogło w grach. Nie mam
gier.

latet