Re: Sony CRT i zbyt jasny obraz

Autor: Wojtek <wojciech.kuzia_at_gmail.com>
Data: Sun 11 Jan 2009 - 18:41:25 MET

STranger pisze:

> [...]
> obraz jest bardzo jasny, zwykle pracuje na minimalnej prawie jasności
> ustawień. Chyba nic się nie da z tym zrobić, taka uroda monitora. karta
> graficzna raczej nie ma nic do rzeczy, przetestowane na kilku rodzajach
> kart (m.in. oryginalny ATI Radeon 7200, Gigabyte Radeon 9550) i obraz
> tak samo jasny. Inną irytująca jego wadą jest wyświetlanie zbyt
> zielonego obrazu. Co kilka tygodni monitor ten traci jakby kalibrację
> kolorów i wpada w odcień lekko zielonkawy. Dziwne, bo mój stary i dużo
> tańszy Sony G200 nie miał takich wad. A różnica w cenie między obydwoma

No z moim podobnie. Ten mój stał w firmie ze 2 lata nieużywany, ale
wcześniej był normalnie używany, przez 8 godzin dziennie.
Czy ten twój G200 też był eksploatowany "produkcyjnie" jak ten g400 ?

> W G400 pomaga (na kilka tygodni) funkcja Image Restoration (przywrócenie
> obrazu) w menu "Options". Dostępna jest dopiero po długim nagrzaniu się
> monitora. Spróbuj i napisz czy pomogło?

Na początku, po podłączeniu do laptopa też tak sie zachowywał, image
restoration nie pomogło i dopiero w domu po podłączeniu do stacjonarnego
zaczęło to normalnie wyglądać.
Tyle, że np po podłączeniu do laptopa nie miałem fazy ze zbyt jasnym
obrazem.

Wojtek