Re: Gigabyte GF9800GT jeszcze raz

Autor: M <M_at_devil.ru>
Data: Sat 10 Jan 2009 - 17:04:04 MET

Użytkownik "Quong" <muglorz@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:gka4ju$ks3$2@inews.gazeta.pl...
> Witam. Pytałem całkiem niedawno na temat odkurzaczowego dźwięku zakupionej
> przeze mnie karty grafiki na gwiazdkę. Niestety, to się staje coraz
> bardziej nieznośne :/
>
> Z tego powodu chciałem zapytać czy istnieje inny, lepszy (w sensie innego
> producenta) model tej karty, który będzie sensowniej i cichszej chłodził
> sprzęt? Lub druga alternatywa - Coś w podobnej klasie z Radeonów znalazło
> by się? No i ważne - jaki producent najlepiej?
>
> ... i żeby nie żympolił jak ten mój aktualny Gigabyte :/

ZOTAC 9800GT, zdecydowanie lepszy, przynajmniej sterowanie wentylatorem
działa automatycznie i poprawnie, karta ma niewielkie obroty w 2D a w 3D
zależne są wyłącznie od temperatury GPU tj jeżeli GPU nie przekracza ~60C to
wentylator chodzi bardzo wolno

miałem kiedyś tego gigashita z zalmanem (8800GT) i to masakra w porównaniu
do zotaca

M<