Re: hp pavilion dv5-1140ew - grzanie sie i lenovo ideapad y530 - niska jakosc

Autor: shapyr <szapyr_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 10 Jan 2009 - 15:49:52 MET

Użytkownik "KILu" <byter@wp.pl> napisał w wiadomości
news:gka8j7$bki$1@inews.gazeta.pl...

> Jakości produktów Lenovo mimo wszystko bym się nie bał. W końcu to jest
> IBM - marka wręcz legendarna i nie wierzę, że nic z tej legendy nie
> pozostało w ich nowych produktach.

Miałem kontakt z ośmioma laptopami seri IBM/Lenovo R61i i wiem, że tego nie
kupię. Po 3 słownie trzech miesiącach eksploatacji wypadające klawisze od
touchpada to był standart w każdym jednym laptopie bez wyjątku. Przestawały
działać pojedyncze klawisze z klawiatury i pomagało dopiero ich wyjęcie i
osadzenie na nowo. Zeby nie było wątpliwości, komputery były nowe. Mam
porównanie do poprzednich IBM i w zasadzie to nie ma czego porównywać.