Re: zestaw do obróbki video

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu 08 Jan 2009 - 23:40:34 MET

On Thu, 8 Jan 2009 23:32:41 +0100, "TomekM" <tomekm-nospam@wejher.pl>
wrote:

>pewno widziałeś w tv,

tia. no i jak tu z takim rozmawiac?!

> ja za to wiem na czym pracuję - osobiście - i jaka
>jest różnica w edycji

no to powiedz jaka? jakis udokumentowany benchmark? jakies zrodlo na
ktore moglbys sie powolac z wyjatkiem swoich wlasnych .... hmmm jak to
nazwac deliktnie, przypuszczen?

> a zajmuję się już tym prawie 20 lat - możesz
>powiedzieć co robiłeś 20 lat temu???

oooo. ale ciezki argument. wyobraz sobie, ze zajmowalem sie
kompozytami video i raczkujacym jeszcze wtedy wtedy 3D.

>jak już wspomniałem to nie jest dyskusja na tą grupę
>skończyłem

i chyba lepiej tak dla ciebie bedzie. <rs>