Re: Karta satelitarna do laptopa

Autor: 123 <zero_at_zero.com>
Data: Wed 07 Jan 2009 - 15:19:15 MET

Bardzo dziękuję za odpowiedź.

> http://www.komputronik.pl/szukanieproste.php?szukaj=1&prodElem=0&catElem=0&position=0&cText=&ss=skystar
> Są tam wersja na USB, ja używam obecnie na PCI. Jeśli chcesz korzystać z jakiejś platformy satelitarnej, to musisz mieć czytnik
> kart dodatkowo. W tym linku widziałem, że któraś tam coś takiego ma.
Z pobieżnej (na razie, bo dopadła mnie grypa) lektury tej strony wynika podział
na programy darmowe i płatne. Czy wystarczą mi programy darmowe zależy
od tego, które są darmowe, a które nie.
Wiesz może gdzie takie informacje są podawane?

> Generalnie polecam wizytę na www.dvb-board-pl.com, tam Ci pomogą, co i jak ustawić.
Trzeba się wpierw zarejestrować, a potem podać nazwę i hasło. To jest zrozumiałe.
Formularz rejestracyjny jest strasznie rozbudowany, natomiast nie zawiera pozycji,
"hasło" (z potwierdzeniem, jak to zwykle bywa). Ponadto brak tam informacji, które
pola są obowiązkowe.

Pozdrawiam