temperatura procesora niższa niż temperatura w obudowie

Autor: Leszek <leszek47usunto_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 07 Jan 2009 - 11:28:08 MET

Właśnie zmieniłem Athlona X2 6000 z TDP 125 na Athlona X2 5600 z TDP 65.
Temperatura w spoczynku spadła z 44 do 34 stopni. Co mnie zdziwiło:
Speedfan pokazuje, że temperatura w obudowie (Ambient 39 stopni) jest
wyższa niż temperatura procesora. Przy starym procesorze jego
temperatura w spoczynku była 1-2 stopnie wyższa niż temperatura w
obudowie, co wydaje się naturalne. Jak można wytłumaczyć tę nową sytuację?

--
Leszek,
leszek47 [at] poczta.onet.pl