Re: Czy warto kupić

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Wed 07 Jan 2009 - 02:41:42 MET

  Michal Lukasik napisał/a:

> [...]
> choćby DSP jeśli karta takowe posiada, karty graficzne i brak możliwości
> pełnego wykorzystania GPU (np. ostatnio CUDA nVidii) czy choćby TV-Out, no
> i najważniejsze chipsety i brak wsparcia dla ich specyficznych funkcji
> (jak np. zarządzanie energią), itd. Część takich "kwiatków" czasem
> eliminowana jest w kolejnych wersjach Windows czy ServicePackach, ale to
> tylko "kropla w morzu...".
> By w pełni wykorzystać sprzęt sterowniki *zawsze* należy instalować te ze
> strony producenta i to nie zawsze najnowsze, a te dedykowane dla danego

Ok, ale ja w tym komputerze nie mam wypasionego sprzętu jest to co jest
w tym IBM-ie, bios też stary ale jary i nie ma sensu go aktualizować jak
dobrze działa.
Jak przysiadę się do nowego komputera to zorientuje sie co mu potrzebne
i oczywiście sterowniki pościagam. Sąsiadce poinstaluję w tym tygodniu
co nieco i zobaczę jak będzie to wszystko działało, ale skoro sterowniki
są, to powinno być ok i być może nie będzie się gryzło z winXP.
Co zaś się będzie działo w moim nowym komputerze to jeszcze nie wiem,
ale mam nadzieję, że będzie "cały, zdrowy i kompletny".

> Nie mam takich problemów, ale ja aktualizuję Autopatcherem.

Ja nie. Jak widzę coś potrzebnego (ale nie do outlooka) to ściągam i
instaluję.

> Zrobiło się NTG więc EOT z mojej strony.

Dobranoc :-)

--
animka