Re: Tanie chłodzenie do GPU X800

Autor: Czeresniak <darek1980_at_op.pl>
Data: Tue 06 Jan 2009 - 17:19:32 MET

Pytanie tylko czy jest
> wydajne i czy ktoś montował na takiej karcie. Z informacji podanej w
> komputroniku wynika ze pasuje.

Czy pasuje to najlepiej sprawdzić na stronie producenta.
Jak miałem zamiar zakupić do swojego GF 8600GT AC-S1 to na stronie znalazłem
listę kompabitylności oraz rysunek z wymiarami radiatora. Zanim zakupiłem
wiedziałem dokładnie gdzie i ile muszę przyciąć. Jedynie planowana metoda
cięcia nie wypaliła i radiator mało estetycznie wygląda.
Co do wydajności to najlepiej sprawdzić jaką moc wydziela najmocniejsza
kompatybilna karta i porównać do posiadanej.
Ja dodatkowo założyłem za pomocą opasek wentylator AC 12cm najwolniejszy i
najlżejszy z oferty.

Pozdrawiam
Darek