Re: Czy warto kupić

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sun 04 Jan 2009 - 20:07:55 MET

Dnia 4.1.2009, Animka napisał(a):

> Nie przyda się. Nikt już chyba AGP nie używa.

LOL!

> A po co komu ten AGP? Ja w swoim komputerze też mam AGP ale
> nieuaktywnione, bo niepotrzebne.

Przydałoby się np. gdybyś zechciała podłączyć komputer pod telewizor
(karta graficzna z TV-Out czy choćby DVI>HDMI) bo niewiele było płyt
głównych w czasach świetności omawianych komputerów, które takowe
posiadały. Karta na AGP to załatwi. Załatwi to także karta na PCI, ale te
z DVI i "co wydajniejsze" są niewspółmiernie droższe od odpowiedników na
AGP.

> PO co dokupywać jak już można mieć od razu w komputerze?

Po co kupić Merca bez radia jak można kupić Malucha z już zamontowanym?
Tak wiem - porównujemy IBM z IBM, ale mimo wszystko...

> Wiem, że ma świetny support. Niemniej jednak ja nie korzystałam (też mam
> IBM), bo nie znam angielskiego i nie chcę sobie czegoś sknocić w komputerze.

Supportu nie docenia się zanim nie zajdzie potrzeba skorzystania. ;D

W świetle informacji z innego posta, tj., że drugi z omawianych komputerów
to IBM IntelliStation (odpadają argumenty o supporcie i jakości
wykonania), a także, że AGP jest koleżance zbędne dalszą dyskusję uważam
za zbędną. Koleżanka słusznie wybrała co dla NIEJ wygodniejsze. Życzę
zadowolenia z komputera i braku konieczności korzystania s supportu. ;D
BTW. IntelliStation jest kilkanaście rodzajów, ale coś mi się "kołacze we
łbie", że one jednak mają AGP (możliwe, że nie wszystkie), ale nie chce mi
się teraz tego sprawdzać, zwłaszcza, że nie znam typu i konkretnego
(omawianego) modelu.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/