Re: Jaki najszybszy flash USB ?

Autor: Jan Bartnik <bartnikj_at_gmail.com>
Data: Sun 04 Jan 2009 - 13:04:23 MET

Dnia Sun, 4 Jan 2009 11:59:41 +0100, Fantom napisał(a):

> No ale sam sobie odpowiedziales - istnieja roznej szybkosci pendrive (czyli
> te najszybsze tez) ale w zaleznosci od sprzetu na jakim beda uzywane moga
> byc inne wyniki. Czyli ja wlasnie szukam tych najszybszych. A jak akurat
> trafie na sprzet ktory tego nei pociagnie to trudno - ale na gorszym penie
> bede mial jeszcze wolniej

W zasadzie to masz opcje:
1. kupić podobnego pena na USB (bo szybciej i tanio póki co nie będzie)
2. wydać trochę kasy na wersję z szybszym zapisem (np. od Lexara 4GB)
3. zmienić standard na firewire albo esata i wtedy albo:
a) czekać aż się pojawi wspomniany pendrive na esata
b) kupić sobie zestaw Lexara - karta CF plus czytnik i wtedy 45/45.

--
Pozdrawiam,
Jasko Bartnik