Re: dyski i realne transfery

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Sat 03 Jan 2009 - 21:11:44 MET

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości
news:gjofa0$i22$1@news.task.gda.pl...
> skoro w istocie tak małe są przyrosty wydajności...
> na viśtę na razie nie będę wydawał kasy, na razie zastanowię nad
> ramdyskiem
> co kiedyś już praktykować zacząłem ale tak tylko dla zabawy
> a co by tu na ramdysk wrzucić? coś co w razie reseta nie będzie istotne
> opera, total commander, cóż jeszcze?

  Używam z powodzeniem ramdysku (Qsoft) od ok. roku - przeznaczony jest na
TEMP/TMP, cache przeglądarek i w całosci dla Firefox Portable (FFP
skonfigurowany znajduje się na dysku i podczas logowania kopiowany jest do
ramdysku).
  W takim przypadku należy zwrócić uwagę na programy, które mogą intensywnie
i dla dużych plików używać TEMP (u mnie FFP i 7-zip) i tak je skonfigurować
aby pliki tymczasowe nie były składowane na ramdysku, którego może zabraknąć
(mam 1GB).

--
marfi