Re: Acer'y w Biedronce [OT]

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 03 Jan 2009 - 18:33:44 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Radosław Sokół"
>Ale to jest bardzo złe rozwiązanie. Przynajmniej jeżeli
>jednocześnie kdesu nie robi podpisów cyfrowych aplikacji
>i nie sprawdza, czy uruchamiamy z podwyższonymi prawami
>ten sam program. A i wtedy nie jest to w pełni bezpieczne.

Zaraz, ale nie wszystkie programy uruchamiane są z podwyższonymi
uprawnieniami.

>W 2000 roku miałeś w zwykłym biurkowym komputerze 1 GiB
>RAMu i 2 CPU? :) To fajnie, bo ja wtedy chyba jeszcze je-
>chałem na K6-2 500 MHz z 256 MiB RAMu ;)

A kto powiedział, że w biurkowym?

>To zamknij aplikację ;)

Bardzo, khem, śmieszne. :-P

>Ja się czasem zastanawiam, czy system operacyjny *bez swapo-
>wania* (w ogóle, wczytujący całe EXEki do RAMu od razu po
>uruchomieniu nawet) nie byłby dzisiaj lepszym rozwiązaniem
>od klasycznego systemu page-on-demand.

Znaczy, wracamy do spectruma łupanego?

>"By default" występuje pewnie w 50% komputerów.
>
>Poza tym taki skan byłby *bardzo dobrą* rzeczą, gdyby właś-
>nie w ogóle nie przeszkadzał w normalnej pracy.

Bardzo dobrą rzeczą byłoby, gdyby w ogóle nie był potrzebny.
To jest pudrowanie syfa.
(żeby nie było - ja nie twierdzę, że priorytety dla I/O są złym
rozwiązaniem, ale akurat to jest IMHO dużo istotniejsze w zastosowaniu
serwerowym niż desktopowym).

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Kto  rano  wstaje, ten od miecza ginie.(Sad-
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. die)