Re: Acer'y w Biedronce [OT]

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Sat 03 Jan 2009 - 18:24:13 MET

news:2009010316493200@grush.one.pl...

> Przyznam się, że nie słyszałem o tym błędzie.
>
> 1) W zasadzie powinien on dotyczyć nie tylko Aero, ale każdej
> długotrwale działającej aplikacji Direct3D.
>
> 2) Wielu użytkowników nie używa sprzętowej akceleracji H.264.
> Ich błąd nie będzie dotyczył i Aero będzie działało całkiem
> normalnie.

  Mnie dotyka tylko w tym punkcie ale generalnie jest udreką własnie
graczy...

> Ale faktycznie, jeżeli ktoś często ogląda filmy, to musi
> liczyć się z tym błędem. Mam nadzieję, że zostanie wkrótce
> usunięty.

Nie dotyczy to tylko "filmów" ale generalnie materiału video wysokiej
rozdzielczości czyli np.TV HD.
  Własciwie to nie tęsknię za "aero" bo to nie wnosi nic istotnego poza
"ładnością", zwiększeniem zużycia energii i ograniczeniem niektórych
funkcjonalności karty video - w szczególności uniemożliwia np. użycie tzw.
trybu teatralnego w kartach ATI.

--
marfi