Rozgaleznik PS a USB - problem

Autor: zabel <robert_at_zabel.pl>
Data: Fri 02 Jan 2009 - 23:22:24 MET

Chcąc przedłużyć sobie kable od myszki i klawiatury (obie na PS) kupiłem
rozgałęźnik PS-->USB
do tego oddzielnie dokupiłem przedłużacz USB dlugosc 1.8m a wszystko po to,
zeby miec puszczony na srodku pokoju tylko jeden kabel zamiast dwoch :)
niestety po podlączeniu wszystkiego razem (Win XP) klawiatura i myszka nie
działają
natomiast kiedy polacze klawiature i myszkę pod rozgaleznik, i ten
bezposrednio do kompa przez USB, to wszystko śmiga pięknie
sam przedluzacz USB tez dziala

i teraz tak:
na opakowaniu rozgaleznika PS-->USB nie widze zadnej informacji zeby byl USB
2.0
a przedluzacz USB jest 2.0
czy to sie ze sobą gryzie, i dlatego nie działa jedno z drugim?
pytam Was, bo już sam nie wiem o co chodzi...

Raist